S I N G A

Salam ukhuwwah fiLlah ilal Jannah.. (*_^)

Dear ALL4U sisters.. lama dah xupdate bl0g ni.. rasa rindu plak kat Mujahidah2 ALL4U yg dh merantau jauh melebarkan usaha dakwah di tempat lain
:: Anjang :: kak Ngah :: kak Chik :: Nadh ::
Hurmm.. ni nak habaq ni.. kit0rg dah pindah ''rumah" baru.. Ngeeee ~~~ BESAR, CANTIK, LUUUUUAS SGT MySpace

Jadi.. bermula Rabu lepas (28 Okt '09) kami berusrah di rumah baru.. Jap3 !! xpe Anjang, rileks la, kNina tahu Anjang mesti nak tanya.. apa kaitan umah baru dengan tajuk entri kali ni "singa" kan? heehe.. sebab, umah baru kita Masjid Saidina Hamzah. Gelaran bg Saidina Hamzah : Singa Allah.
Usrah mula dengan solat isya' berjamaah di masjid. kNina dan kMia xsempat berjamaah, sampai je, org dh habis solat..lewat.. huhu. Insya Allah, next time try awal sampai.. kak Ada xdapat hadir.. migrain. Semoga cepat sembuh ya Ada.. xsabar nk dgr pembentangan Ada.. Usrah malam tu, kNina kMia Alang Biha dan Ucu je yg ada..

Mcm biasa la.. kakNina start dgn alu-aluan..
khusyu' nya Alang dan Biha.. siap berkerut dahi..ish3 faham ke tak tu?? (*_^)

Tilawah surah Ali Imran ayat 51-74 .












Pembentangan Tafsir Surah Al-Ma'un oleh Ucu.

Ucu kata : " kita baca dulu Surah Al-Ma'un ni sama2..nnti ucu terangkan tafsirnya.."

Ucu kata lagi, " jom tengok surah Al-Ma'un dan maknanya.."


Ucu kata lagi dan lagi, " ni nota ucu buat..nah ni satu salinan utk masuk fail usrah"


Ok, tetamatan.. next usrah kita masukkan lagi..

** bila la agknya dapat gather semua All4U Mujahidah ye? Rindu dan saaaayang antunna semua!! MySpace





:: Tentang Kami ::

ALL4U nama diberi,
sempena nasyid kegemaran kami,
9 beradik yang happy go lucky,
pergi usrah tak kering gusi..

Ahli usrah ALL4U:

~kNina~

~kMia~

~kAda~

~Angah~

~Achik~

~Alang~

~Anjang~

~Ucu~

~Biha~



::Jom Mengecohkan Diri ::


ShoutMix chat widget

:: K.A.M.I ::

  • -
    1 year ago
  • Jerebu Oh Jerebu - Assalamu'alaikum Warahmatullah Allahumma solli 'ala Muhammad.. Alhamdulillah, sudah hampir 4 minggu Malaysia terus diselubungi debu dan asap kesan kebakara...
    1 year ago
  • Guide Me All The Way.. - ........ I know that You could easily Take away every thing You’ve given me And I try to remember Not to take anything for granted ‘Cause I know that one da...
    5 years ago
  • ..::Do U Still Remember Us??::.. - *Do you still **REMEMBER US**??!* *We are still * *UNDER SIEGE!* *Darkness..* *And* * HUNGER.....* *Do you still remember us?!* *To get water we ha...
    7 years ago

:: ALL4U Fans ::

Labels